ویدیو نکاتی که در هنگام خرید سنگ های بوک مچ و فور مچ باید مورد توجه قرار بگیرد

ویدیو نکاتی که در هنگام خرید سنگ های بوک مچ و فور مچ باید مورد توجه قرار بگیرد

مدت زمان ويدئو: 54 ثانيه

توضیحات: به یاد داشتن این نکته از غافلگیری بعد از انتخاب بوک مچ ها و نصب در نما جلوگیری میکند.

مشاهده این ویدیو در اینستاگرام

مشاهده این ویدیو در یوتیوب

مشاهده این ویدیو در آپارات

توضیحات تکميلی:

امروزه سنگ های ساختمانی که قابلیت فرآوری به دو صورت بوک مچ و فور مچ را دارند از محبوبیت بیشتری در میان دیگر سنگ های طبیعی برخوردار می باشند زیرا به کار گیری و استفاده از این گونه سنگ ها در فضاهای داخلی و برای طراحی دیوارهای پشت تلویزیون، شومینه و یا کف سالن های بزرگ و مجلل جلوه ای خاص و بسیار زیبا به آن خواهد بخشید.

در این کلیپ به نکته ای که در هنگام خرید سنگ های بوک مچ و فور مچ باید مورد توجه قرار بگیرد، اشاره شده است.

در حقیقت زمانی که به بازار سنگ رفته و از نمایشگاه های مختلف برای خرید اسلب دیدن می کنید ممکن است با اسلب سنگ های رنگی و یا سفید همچون اسلب سنگ چینی ازنا، الیگودرز و نیریز مواجه شوید. شما بر اساس سلیقه شخصی و دکوراسیون بنا اسلب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کرده و معمار و طراح ساختمان به صورت بوک مچ و یا فور مچ آن را در مکان مورد نظر نصب خواهند کرد. پس از اتمام کار و مشاهده آن ممکن است غافلگیر شده و از اینکه طرح اسلب خریداری شده آن چیزی نیست که در ذهنتان بوده و در نمایشگاه دیده اید ناراحت شده باشید.

ذکر این نکته مهم است و از غافلگیری شما در زمان دیدن اسلب های نصب شده جلوگیری می کند که در سنگ های رنگی طرح ابتدای کار، وسط کار و انتهای آن به احتمال زیاد با هم تفاوت دارند و میان طرح دیده شده در نمایشگاه با طرح کار شده اختلاف هایی وجود خواهد داشت. اما در سنگ های سفید نظیر سنگ چینی ازنا طرح های ابتدا، انتها و وسط کار تقریبا با هم مشابه هستند.

منبع: سایت سنگ ارباب

1441 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.