فروش ویژه سنگ چینی ازنا کد 126 با بیست درصد تخفیف

مجموعه سنگ ارباب به پاس مشارکت و استقبال شما از تخفیف و فروش ویژه سنگ این مجموعه، این بار تخفیف ویژه 20% را بر روی یکی از بهترین سنگ های فرآوری شده در این مجموعه یعنی سنگ چینی ازنا کد 126 اعمال کرد.

سنگ چینی ازنا کد 126 از امروز به مدت یک هفته با تخفیف بیست درصدی به فروش می رسد.

تخفیف ویژه سنگ چینی ازنا کد 126

تخفیف ویژه سنگ چینی ازنا کد 126

به جرأت می توان گفت سنگ چینی ازنا برترین سنگ کریستال تولید داخل کشور می باشد که توانسته است در طول این چند دهه نظر بسیاری از کارشناسان، معماران و طراحان حوزه سنگ و ساختمان سازی را نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح بین المللی به خود جلب نماید و به عنوان سنگ چینی صادراتی در رقابت با برخی از سنگ های کریستالی خوب در دنیا باشد.

سنگ کریستال ازنا از مشخصه ها و ویژگی های ساختاری و ظاهری بسیار خوبی برخوردار است و رنگ سفید و بلوری اش با خطوط درهم و زیبای زرد، مشکی و طوسی آن را برای کاربرد در بسیاری از پروژه های مدرن و لوکس مناسب کرده است.

مجموعه سنگ ارباب با چند دهه تجربه در زمینه تولید و فروش سنگ های ساختمانی با کیفیت همچون سنگ چینی ازنا در این بازه زمانی که اوضاع اقتصادی نابسامان شده است برای همراهی با مردم سنگ چینی ازنا کد 126 را با تخفیفی فوق العاده به فروش می رساند.

سنگ چینی یا کریستالی ازنا که به سنگ ارباب نیز معروف است صیقل پذیری فوق العاده و براقیت بالایی دارد. همچنین این سنگ که در کارخانه سنگ ارباب با دستگاه های و ابزارهای به روز صنعتی و با استفاده از بهترین مواد و توسط کادر با تجربه و متخصص فرآوری می گردد از مقاومت فشاری زیاد، جذب آب بسیار کم، تراکم و استحکام بالا و تخلخل پایین برخوردار است. علاوه بر این ها سنگ کریستال ازنا در کارخانه سنگ ارباب در دو صورت فورمچ و بوک مچ و در ابعاد مختلفی چون اسلب فرآوری و تولید می شوند.

ویژگی های ساختاری سنگ ازنا به علاوه ظاهر مدرن و زیبایی آن شکوه و عظمت خاصی به بنا و ساختمان شما خواهد بخشید. در حقیقت شما می توانید از این سنگ در فضاها و بخش های مختلف ساختمان استفاده نمایید. سنگ کریستال ازنا به دلیل ساب پذیری عالی که دارد گزینه ای بسیار خوب برای سنگ کف ساختمان های مسکونی، مراکز تجاری مدرن و هتل های لوکس می باشد. این نوع سنگ انتخاب مناسبی برای دکوراتیو بخش هایی نظیر آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و حمام های بزرگ است و استفاده از آن به عنوان سنگ دیواره داخلی ساختمان به صورت فورمچ و بوک مچ فضایی زیبا و دلنشین را ایجاد می کند.

سنگ چینی ازنا کد 126

نحوه خرید سنگ چینی ازنا کد 126 و استفاده از تخفیف 20%

برای خرید سنگ چینی ازنا کد 126  و استفاده از تخفیف ویژه 20 درصدی اعمال شده بر روی آن شما می توانید از دو طریق اقدام بفرمایید.

  • شما می توانید با شماره تماس هایی که در بخش «ارتباط با ما» سایت قرار گرفته اند تماس گرفته و سنگ مورد نظر را سفارش دهید.
  • به صورت حضوری به محل نمایشگاه کارخانه واقع در شهرک صنعتی محمود آباد اصفهان خیابان هشتم، کارخانه الوان نما رفته و تعداد سنگ چینی ازنا که نیاز دارید را با تخفیف فوق العاده خریداری نمایید.

برای استفاده از این تخفیف تنها هفت روز فرصت دارید پس تا دیر نشده برای خرید این سنگ لوکس و زیبا اقدام بفرمایید.

0روز0ساعت