ویدیو پله پیچ بزرگ ارباب

ویدیو پله پیچ بزرگ ارباب

مدت زمان ويدئو: 59 ثانيه

توضیحات:به تماشا بنشینید ■ پله پیچ هایِ بزرگِ ارباب ■

مشاهده این ویدیو در اینستاگرام

مشاهده این ویدیو در یوتیوب

مشاهده این ویدیو در آپارات

توضیحات تکميلی:

بدون شک امروزه پله پیچ یا پله گرد از جمله پله های بسیار جذاب و پر طرفدار برای به کار گیری در طراحی و معماری فضاهای داخلی ساختمان های مدرن یا کلاسیک به شمار می رود. در واقع این نوع پله های پر پیچ و خم یادآور خانه های گران قیمت و لوکس قرون وسطایی است به همین سبب به عنوان یک ویژگی متفاوت برای برجسته و متمایز نمودن بنا و بالا بردن ارزش کلی ساختمان شناخته می شود. البته به جز زیبایی منحصر به فردی که این نوع پله ها دارند نسبت به دیگر انواع پله ها فضای محدودتری را اشغال می کنند و برای ساختمان هایی که فضای به نسبت کمتری دارند مناسب می باشند.

در دنیای مدرن امروز که تکنولوژی در تمامی صنایع حرف اول را می زند پله پیچ ها در انواع مختلف و با استفاده از متریال های متفاوت نظیر چوب و فلز قابل پیاده سازی و اجرا هستند اما می توان گفت هیچ یک از آن ها شکوه، زیبایی و جلوه ی خاص و بی نظیری که پله پیچ ساخته شده از سنگ های طبیعی به فضا می بخشند را ندارند.

مجموعه سنگ ارباب در راستای تأمین نیاز مشتری، پله پیچ های سنگی استاندارد و بزرگ در ابعاد 140 در 70 سانتی متر را تولید و به بازار ارائه می کند. پله گردهای تولید شده در این مجموعه از اسلب های با کیفیت و زیبا تهیه می شوند. در واقع برای آن که محصول نهایی (پله پیچ) کیفیت بهتر، ساب و پا خوری بهتری داشته باشد استفاده از اسلب سنگ های طبیعی بهترین گزینه می باشد.

نکته: پله پیچ ها را می توان در ابعاد کوچکتری همچون 100 در 70 سانتی متر یا 120 در 70 سانتی متر کار کرد اما پله پیچ های بزرگ تر محیط را لوکس و زیبا می کند.

منبع: سایت سنگ ارباب

777 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.