ویدیو فرآوری تخصصی سنگ چینی و مرمریت

 

توضیحات: فرآوری تخصصی سنگ چینی ( ازنا، الیگودرز ، نیریز ، لایبید و…) و مرمریت بسطام در مجموعه سنگ ارباب َ

مشاهده این ویدیو در اینستاگرام

مشاهده این ویدیو در یوتیوب

مشاهده این ویدیو در آپارات

توضيحات تکميلي:

همانطور که می دانید سنگ های ساختمانی مختلف نظیر مرمریت و چینی (کریستال) پس از استخراج از معادن سنگ به صورت بلوک یا کوپ برای فرآوری به صورت اسلب و عرضه در بازار سنگ به کارخانه سنگ یا سنگبری ارسال می گردند و در آن جا و طی فرآیندی برای فروش به صورت اسلب آماده می شوند.

در این بخش شما را با مراحل فرآوری تخصصی سنگ در کارخانه سنگ ارباب آشنا می سازیم.

مراحل فرآوری تخصصی سنگ در کارخانه سنگ ارباب

در ابتدا و پس از انتقال بلوک سنگ به کارخانه آن را برای برش وارد دستگاه اره می کنند تا آن را در ضخامت مشخص(معمولا دو تا سه سانتی متر) برش زده و تعدادی سنگ ساختمانی به صورت اسلب تحویل بدهد.

پس از اتمام برش و از بین بردن کجی ها و ناهمواری های اطراف سنگ ساختمانی با اره، هر یک از سنگ های ساختمانی برش داده شده را برای استحکام بخشیدن به آن و دستیابی به اسلب با کیفیت به بخش دیگری از خط تولید که در آن جا رزین اپوکسی توسط کادر مجرب و متعهد مجموعه بر روی سنگ قرار داده می شود، ارسال می کنند. (مجموعه سنگ ارباب از بهترین اپوکسی ایتالیا با برند تناکس برای رزین سنگ استفاده می کند).

بعد از پایان یافتن رزین کاری دقیق سنگ با اپوکسی، سنگ به بخش دیگری از خط تولید فرستاده می شود تا عملیات ساب و پولیش بر روی سنگ به خوبی انجام شود و در نهایت، خروجی کار سنگی صیقلی و زیبا در ابعاد اسلب باشد.

در آخر سنگ اسلب، به خوبی شست و شو شده و از خط فرآوری سنگ اسلب تخلیه می شود و برای عرضه در بازار سنگ و یا صادر کردن به کشورهای متقاضی آماده می گردد.

فرآوری تخصصی سنگ چینی

منبع: سایت سنگ ارباب

212 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.